Hej!
Tänkte bara tipsa om SaunaInter.com då vi nu erhållit vår order. Vi beställde aggregat, värmebehandlad asp till lavarna och panel till väggar och tak, samt fiberbelysningsset.

Känns ju alltid lite nervöst att ligga ute med drygt 20000:- mot Estland. Tyvärr har man ju lite förutfattade meningar. Men oron var onödig. De svarar på produkttekniska frågor nästan omgående, levererar fraktfritt worldwide om ordern överstiger 1000Euro. Hög kvalite rakt igenom. Finns t.o.m svensktextad version av deras hemsida d^_^b
 
Du får gärna lägga ut lite bilder på grejerna du fick och skriva mer om hur det går med bygget. Vi ska köpa in inredning till en bastu nästa år.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.