J jacobic #1 Medlem · 72 inlägg 3 jul 2004 00:42 jacobic Medlem 72 inlägg 3 jul 2004 00:42 #1 Hejsan, Jag har några ruggigt gamla vattenradiatorer i huset jag nyligen köpt. Skulle vilja byta dessa mot nya eftersom jag redan fått problem med ett av dem. Var hittar jag prisvärda vattenradiatorer med tillhörande termostater? mvh
Hejsan, Jag har några ruggigt gamla vattenradiatorer i huset jag nyligen köpt. Skulle vilja byta dessa mot nya eftersom jag redan fått problem med ett av dem. Var hittar jag prisvärda vattenradiatorer med tillhörande termostater? mvh
J JLT #2 Medlem · 423 inlägg 3 jul 2004 09:22 JLT Medlem 423 inlägg 3 jul 2004 09:22 #2 Givetvis kan du byta ut de gamla elementen. Se bara till att du överdimensionerar dem. Själv har jag valt att byta ut alla elementen mot nya. Ska snart börja med det projektet.
Givetvis kan du byta ut de gamla elementen. Se bara till att du överdimensionerar dem. Själv har jag valt att byta ut alla elementen mot nya. Ska snart börja med det projektet.