Hej alla byggare.
Vi skall bygga hus till våren men har lite svårt ang.
valet av bänkskiva till köket.Vi har väl nästan bestämt
oss för en svart laminat men går ändå och suktar efter
en i svart granit.Det är bara det lilla problemet med priset på granit antagligen dyrt eller?
Vi behöver ca.4m+en hörnskiva där hällen ska vara.