Hej alla byggare.

Vi skall bygga hus till våren men har lite svårt ang.
valet av bänkskiva till köket.Vi har väl nästan bestämt
oss för en svart laminat men går ändå och suktar efter
en i svart granit.Det är bara det lilla problemet med priset på granit antagligen dyrt eller?
Vi behöver ca.4m+en hörnskiva där hällen ska vara.
 
jag såg en bra lösning med en svart lamminat med en svart granitskiva på 60-60 infälld i lamminatskivan kanon fint
 
Hej,

Kolla med Kvik, www.kvik.se
De har granit bänkskivor där för ca 3000:-

MVH,
Annelie :)
 
  • Gilla
Jimi75
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.