2 811 läst ·
2 svar
3k läst
2 svar
Billig sten i Östergötland?
Är ute och kollar priser på sten till min blivande garageuppfart om ca 100 kvm. Hade tänkt mig 210x140x50. Finns det någon som har erfarenheter på leverantör/återförsäljare i Linköping eller övriga Östergötland (Kanske via internet på andra order)? Är givetvis främst ute efter en billig sten (betong). Hittar ju det jag söker från bla Benders, Starka, S:t Eriks, men priserna varierar ju kraftigt när man kikar runt hos återförsäljarna.
Stänger tråden då ingen verkar ha en aning om vart man kan köpa billig sten. Har dock hittat det jag söker för 113 kr/m2 för Benders Labyrint Antik 210x140x50..........
Det var rätt billigt faktiskt. Får man fråga var du hittade den så pass billigt?
Har själv just letat runt i Linköpingstrakten efter Labyrint Antik och hittade inget ställe som sålde den för under ca 143:-/m2 (utan frakt). Men ditt pris kanske var utan moms?
Har själv just letat runt i Linköpingstrakten efter Labyrint Antik och hittade inget ställe som sålde den för under ca 143:-/m2 (utan frakt). Men ditt pris kanske var utan moms?
Redigerat:
Klicka här för att svara