B
Behöver en pump för att vinterställa poolen snart då sommaren är över och elen dyr. Då poolen har ca 35 kubik och ca en tredjedel ska frysa över vintern, är det ca 23 kubik som ska pumpas ut. De flesta lågpriskjedorna ser ut att sälja samma typ av pump. T ex Biltemas ska kunna pumpa 7 kubik i timmen så det borde inte ta mer än 3h eller så. Är jag dumsnål om jag köper biltema eller är den good enough för ändamålet?
 
Bra nog definitivt, om de skulle vara permant i någon drängrop skulle jag överväga bättre kvalitet men för detta gott nog!
 
  • Gilla
blork
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.