Kollade runt efter 8mm pellets och hamnade på https://www.eldved.com/
De säljer pellets betydligt billigare än någon annan som jag hittat (ivf i södra delen av landet).
När jag skulle betala så funkade inte kredit eller debitkort utan bara direktbetalning. Jag valde direktbetalning men betalade inte direkt. Istället fick jag ett mejl att min beställning mottagits men att den pausats tills de kan bekräfta min betalning. Sen finns där deras bankuppgifter där det står exakt så här:
Vad säger ni andra..?
De säljer pellets betydligt billigare än någon annan som jag hittat (ivf i södra delen av landet).
När jag skulle betala så funkade inte kredit eller debitkort utan bara direktbetalning. Jag valde direktbetalning men betalade inte direkt. Istället fick jag ett mejl att min beställning mottagits men att den pausats tills de kan bekräfta min betalning. Sen finns där deras bankuppgifter där det står exakt så här:
AYE MELIANI:
- IBAN: FR76 2183 3000 0100 0137 5938 841
- BIC: PRNSFRP1
Vad säger ni andra..?
Verkar mysko. Bla säger de sig hålla till på Skarpögatan 19, Stockholm. Jag hittar inte "19" på Skarpögatan, däremot en del ambassader. Ett företag, något brittiskt.
Inget momsnummer på hemsidan.
Jag skulle avstå.
Inget momsnummer på hemsidan.
Jag skulle avstå.
Det är 100% scam.
1. Adressen finns inte.
2 företaget man hänvisar till Challe AB finns inte.
3 man visar stolt upp recensioner från Trustpilot. Problemet är att företaget inte finns på Trustpilot.
Ge mig pengarna istället om du skall kasta dom i sjön.
1. Adressen finns inte.
2 företaget man hänvisar till Challe AB finns inte.
3 man visar stolt upp recensioner från Trustpilot. Problemet är att företaget inte finns på Trustpilot.
Ge mig pengarna istället om du skall kasta dom i sjön.
Medlem
· Norrbotten
· 100 inlägg
Tog slumpmässigt och sökte upp två av deras "vittnesmål" och Maximilian är stulen från ett uppdrag granskning reportage, heter egentligen Sven och reser enligt reportaget Sverige runt och skänker spermier, och Sofia bilden är stulen från någon random linkedin sida på en dam som heter Eva.
Bondfångeri kallade man sådant här för länge sedan.
Den samhällsindoktrinering som pågår har nu gått så långt att folk med både grundskola och gymnasie går på så här enkla trick. Felöversättningen "Allas lika värde" är en del av propagandan.
Den samhällsindoktrinering som pågår har nu gått så långt att folk med både grundskola och gymnasie går på så här enkla trick. Felöversättningen "Allas lika värde" är en del av propagandan.
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 625 inlägg
Hmmm, är inte det bara ett annat namn för ambulerande sexbrottsling?M Maximum Justice Attack skrev:
Det jag läser i artikel 1 på svenska är:P Peter787 skrev:
Alla människor är födda fria och lika i värde och rättigheter.
Vari ligger problemet?
Svenska är inget av de 6 officiella språken FN skriver dokument i.D Dilato skrev:
Att svenska politiker felöversätter är tyvärr vanligt.
Alla har väl hört vår tidigare utrikesminister, Ann Lindes, pinsamt dåliga engelska.
Det må så vara, men den svenska regeringen skriver i sin skriftP Peter787 skrev:
FN:s konventioner om Mänskliga rättigheter
Artikel 1 Alla människor är födda fria och lika i värde och rättigheter. De har utrustats med förnuft och samvete och bör handla gentemot varandra i en anda av gemenskap.
https://www.regeringen.se/contentas...27/fns-konventioner-om-manskliga-rattigheter/
Vilka politiker du menar har översatt fel vet jag inte.
Felöversättningen gjordes antagligenD Dilato skrev:Det må så vara, men den svenska regeringen skriver i sin skrift
FN:s konventioner om Mänskliga rättigheter
Artikel 1 Alla människor är födda fria och lika i värde och rättigheter. De har utrustats med förnuft och samvete och bör handla gentemot varandra i en anda av gemenskap.
[länk]
Vilka politiker du menar har översatt fel vet jag inte.
2012, och publicerades av Regeringskansliet
FN:s konventioner om mänskliga rättigheter Diarienummer: A11.017
Publicerad 10 januari 2012
Uppdaterad 03 november 2022
2012, styrde regeringen Reinfeldt.
Något mer du vill veta ?
Allvetare
· Västra Götalands
· 850 inlägg
Samma ”företag ” ligger bakom denna sida som säljer nya åkgräsklippare till halva priset 😂
https://www.redskaps.com
https://www.redskaps.com