Tack!
Vi trodde också att skarvarna kunde vara ett probelm men nu när det är byggt och sedan ska bli målad kommer det inte att märkas så mycket.

En av fördelarna att ha dekorhörn är just detta att skarvarna försvinner.
 

Sweli!

Hur fixar man det här med dekorhörn? Är det putsat så det ser ut som "kantstenar" eller är det helt separata byggdelar/stenar man fäster kring hörnen?

Mvh Stefan :)
 
Dom är av betongblock och gjutna på fabriken i ett stycke. Du kan se hur dom ser ut och hur dom monteras på vår hemsida under montering.

Där ser man hur dom lyfts på plats och sätts in i väggen.
Det var ganska lätt. Det svåraste är att avståndet till närmaste vägg ska vara exakt på båda sidor, men det fixade dom ;D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.