Jag ska kapa en hel del i Betong/lantbruksrör och ville kolla här om någon vet om äldre varianter av dessa kan innehålla asbest ? Jag har kapat lite och det ser ut som vanlig betong med sten i och enstaka armeringar. Hur ser det ut när betongen är blandad med asbest ?