Hej!
Utkanten på betongplattan är trasig. Plockade bort en bit: är det lättbetong ? Och kan jag reparera det??
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Lecasten
 
  • Gilla
Charley1968
  • Laddar…
Tack! Är det bara att sätta en plank ffm. Skadan och gjuta vid betong?
 
M
Du måste riva hela plattan och gjuta om den!

Nä, skämtåsido, det går att putsa i med b-bruk. Är det djupt så kör med betonglagningsbruk som går att lägga mer än en cm per omgång.
 
Tack,Max
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.