C Charley1968 #1 Medlem · Dalarna · 137 inlägg 18 aug 2014 18:04 Charley1968 Medlem Dalarna 137 inlägg 18 aug 2014 18:04 #1 Hej! Utkanten på betongplattan är trasig. Plockade bort en bit: är det lättbetong ? Och kan jag reparera det?? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej! Utkanten på betongplattan är trasig. Plockade bort en bit: är det lättbetong ? Och kan jag reparera det?? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
SC Aero #2 Verktygstokig · Östergötland · 1 101 inlägg 18 aug 2014 18:14 SC Aero Verktygstokig Östergötland 1 101 inlägg 18 aug 2014 18:14 #2 Lecasten
C Charley1968 #3 Medlem · Dalarna · 137 inlägg 18 aug 2014 18:20 Charley1968 Medlem Dalarna 137 inlägg 18 aug 2014 18:20 #3 Tack! Är det bara att sätta en plank ffm. Skadan och gjuta vid betong?
M MaxPax #4 Anonym 18 aug 2014 18:27 MaxPax Anonym 18 aug 2014 18:27 #4 Du måste riva hela plattan och gjuta om den! Nä, skämtåsido, det går att putsa i med b-bruk. Är det djupt så kör med betonglagningsbruk som går att lägga mer än en cm per omgång.
Du måste riva hela plattan och gjuta om den! Nä, skämtåsido, det går att putsa i med b-bruk. Är det djupt så kör med betonglagningsbruk som går att lägga mer än en cm per omgång.
C Charley1968 #5 Medlem · Dalarna · 137 inlägg 18 aug 2014 23:13 Charley1968 Medlem Dalarna 137 inlägg 18 aug 2014 23:13 #5 Tack,Max