Har en liten fråga angående betonggolv.
Ska bygga om och till sommarstugan som idag har trägolv. Blir så sugen på slipad betong när man ser alla dessa fina designbilder... Min fråga är om man kan göra ett betonggolv genomgående i stugan på det befintliga trägolvet? Stugan står på plintar, om det har betydelse?
Om det fungerar är jag också intresserad av om det är ett mycket dyrare alternativ samt för- och nackdelar.