Hej
Har haft en plastmatta limmad på betonggolvet - limmad 1974….
Har nu rivit ut allt och skall in med golvvärme kabel och sen flyta
Hur viktigt att få bort ALLA klisterrester , tänker att kanske värmen från kabeln kanske kan bråka med klistret men å andra sidan så är det ju inga höga temperaturer