har byggt 2st stora betongbord 5000x800x120 till kristianstadkomun som står ute i en park.Vad skall jag behandla de med?. Har andvänt Bemix Expanderbruk
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.