hej! Vi håller på gräva bredvid vårt hus för att dränera. Plötsligt dök upp en stor betongblock! Kan det ha haft någon funktion? Har någon en aning varför det kan ligga där? Kontraktern tänker spänga bort den men jag tänker - Vänta lite! Det kan vara viktigt! Anledning att vi dränerar var att vi fick vatten skador och ville fixa med isodrän eller något liknande. Kan någon något om det här? Vore glad för info. Tack
Klicka här för att svara

