Hej
Har funderingar på att gjuta upp i EPS betong på den gamla pattan. Har tre stycken bärande väggar som helst då skulle stå på sulan. Men för att inte ha organiskt material ingjutet tänkte jag att jag lägger en rad betong sedan reglar upp på det i nivå med EPS betongen.
Finns det något jag missar eller tänker tokigt där ?