Hej! Är intresserad av att köpa en sommarstuga byggd 1963 ,väl underhållen med torpargrund.Förstått att problem oftast finns under torpargrunder med hög luftfuktiget och därmed risk för mögel och röta i bjälklag
Nu är bjälklaget i betong på detta hus och frågan är har man då minimerat risken för mögel och fuktangrepp?
Tänker att krypgrundsavfuktare är väl ovanligt att installera på sommarstugor