Hej!
Ställer säkert en lite dum fråga nu, men är nu på detta så vill kolla med er som vet mer.
Jag har gjutit en bänkskiva i expanderbetong (4 cm tjock). Den brinner nu och jag kommer att vattna de kommande 2-3 dagarna.
Hinner dock inte demontera formen förrän om 3 veckor. Antar att det är okej eller finns det några problem/risker med det? Antar att det inte gör något att den ligger där i formen (formplyfa) och vilar, men vill ändå ställa frågan.
Vad säger ni, okej väl?
Mvh/Mattias