Hej!
Renoverar ett badrum i källaren och snickaren var där för en vecka sen och monterade in 2 karmar. Bägge hade skador vid karmskruvarna. En karm hade skador vid VARJE karmskruv då chucken på skruvdragaren tagit i. Den andra karmen hade en urflisning på drygt 1.5x3 cm vid en karmskruv. Påpekade det för snickaren och sa att jag inte tänker betala för 2 trasiga karmar. Idag hade dom bytt 1 karm men spacklat över hålet på den andra karmen. Jag känner själv att jag inte vill betala för en spacklad karm för det ser förjävligt ut. Vad hade ni gjort? Det handlar ju inte om några jättesummor men jag hade fan gjort det bättre själv...