Tjena! Tänkte prova beställa ved från giannis ab om nån har hört om dom eller beställt själv, inte hittat nån recension eller likande angående dom, skulle vara kul och schysst om nån hade nåt att skriva angående dom

Vågar man prova beställa , länk till hemsida nedanför

https://giannisab.com/product/bjorkved-granved-1-m3/
 
Konstigt, hittar inte heller ngn recension eller så på nätet.
Dom verkar iaf, enligt allabolag, ha funnits ett tag.
 
klaskarlsson klaskarlsson skrev:
Konstigt, hittar inte heller ngn recension eller så på nätet.
Dom verkar iaf, enligt allabolag, ha funnits ett tag.
Hmmm ja vi får väll se, hoppas nån skriver som har beställt därifrån väldigt billigt för dagens priser, mest fundersam på att det inte går att ta faktura
 
Priserna på övriga grejor de säljer är alldeles för låga, kamin på flera kW för en femhunka osv…

Sidan och hela upplägget med alla priser etc gör verkligen att jag förmodligen inte skulle göra affär med dem.

Mvh
 
  • Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
Finken02 Finken02 skrev:
Tjena! Tänkte prova beställa ved från giannis ab om nån har hört om dom eller beställt själv, inte hittat nån recension eller likande angående dom, skulle vara kul och schysst om nån hade nåt att skriva angående dom

Vågar man prova beställa , länk till hemsida nedanför

[länk]
Hur gick det med din beställning?
 
Hej
Har du fået din bestilling?
 
Kikade lite mer på hemsidan, det är en del "suspektheter" med den.

Om man tex googlar på en av de alldeles för billiga kaminerna så kommer det upp ytterligare 5-6 hemsidor som säljer ved + kaminer (i stort sett exakt samma utbud) på lite olika ställen i Sverige med olika företagsnamn (och även registreade utomlands).

Kanske att Giannis har kopplat in sig till ngn som har en central försäljning i hopp om "snabba pengar", och kanske glämt översätta priserna från Euro, eller om hemsidan blivit kapad, eller så har varumärket/företaget köpts upp för det finns ju registrerat sedan mer än 20 år om man kollar på allabolag.

Men som sagt suspekt är det: Googla tex på Kaminen Belleza Delta. Som i orginal säljs från ett franskt bolag för ca 500 Euro
https://www.poeleaboismaison.com/poele-a-bois-belleza-delta-21-kw.html

Men vore intressant om ngn har handlat hos Giannis...
 
Finken02 Finken02 skrev:
Tjena! Tänkte prova beställa ved från giannis ab om nån har hört om dom eller beställt själv, inte hittat nån recension eller likande angående dom, skulle vara kul och schysst om nån hade nåt att skriva angående dom

Vågar man prova beställa , länk till hemsida nedanför

[länk]
Beställ inte!
 
Hae satt grabben på det, med priser och annat, han bor i Lund. Får nog besked i veckan.
 
  • Gilla
Finken02
  • Laddar…
INGEN skal købe fra ham. Jeg har betalt 4600kr men ALDRIG fik noget
 
  • Gilla
klaskarlsson
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.