Paul-Staffanstorp
Kolla på Byggkeramikrådets hemsida.

Erling Johansson är gammal i branschen. (y)

• Gilla
tank77 och 1 till
  • Laddar…
Paul-Staffanstorp Paul-Staffanstorp skrev:
Kolla på Byggkeramikrådets hemsida.

Erling Johansson är gammal i branschen. (y)
Tack!!

Paul-Staffanstorp
Stigfinnarbiggan Stigfinnarbiggan skrev:
Tack!!
Så lite så...

Har du råkat ut för en klåpare som är ansluten till BKR och besiktningen underkänner badrummet så anmäl detta till BKR genom att maila dem uppgifter om företagaren och bifoga besiktningsunderlag och gärna bilder.

Det måste rensas upp i branschen för tyvärr är där rent för många behöriga som inte borde vara det. :(

Medlemskapet i BKR har börjat förlora sitt värde för oss som försöker vara seriösa och efter kontakt med BKR i ett annat ärende som också varit upp här i någon tråd så kom rådet från BKR att göra enligt ovan så de kan utreda företaget ifråga.

https://www.byggahus.se/forum/threads/underkaent-badrum-envis-plattsaettare.428894/

Paul-Staffanstorp Paul-Staffanstorp skrev:
Så lite så...

Har du råkat ut för en klåpare som är ansluten till BKR och besiktningen underkänner badrummet så anmäl detta till BKR genom att maila dem uppgifter om företagaren och bifoga besiktningsunderlag och gärna bilder.

Det måste rensas upp i branschen för tyvärr är där rent för många behöriga som inte borde vara det. :(

Medlemskapet i BKR har börjat förlora sitt värde för oss som försöker vara seriösa och efter kontakt med BKR i ett annat ärende som också varit upp här i någon tråd så kom rådet från BKR att göra enligt ovan så de kan utreda företaget ifråga.

[länk]
Ingen jättestor klåpare som är här för allt ser fint ut, men jag är novis så jag vet ju inte helt. Däremot är de helt kassa på att kommunicera så allt blir inte som jag vill ha det men de måste komma framåt. De har tidspress, gör 50 badrum per år, jag fick vänta 6 månader. De har satt upp 1 st!! kakelplatta i helt annan nyans för de tog slut men varför sätter man upp den när det är så stor nyansskillnad?? De har lovat byta den. Inspektionslucka är satt inne i badrummet.

Lägg upp lite bilder här till att börja med.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.