Hej vad gäller egentligen vid husköp vintertid, som köpare har man ju undersökningsplikt, nu är det lite svårt att besikta ett tak med flera decimeter snö. Vad säger egentligen reglerna och hur brukar man lösa detta rent praktiskt. gissar att det kan vara skillnad. Ni som köpt hus vintertid hur har ni gjort?