Men jag har såna små byasten, så kommer man lite snett o träffar fogen så måste man ”foga” om med sand. Men det kanske du också gör? För att komma hela vägen ut i hörnen är svårt utan att förstöra fogen
Ja brukar foga om lite. Har en del som är ganska gammal så fogarna är lite sådär. Finns ju munstycke med roterande borstar, aldrig provat det men de funkar säkert.