Konstigt! Jag la om taket på mitt hus 2005 med Benders Palema, ca 150m2 takyta. Jag kan inte minnas att jag slängde mer än 5st förutom de som gick sönder vid kapning. Jag har hittills bytt exakt noll stycken. ("Peppar peppar...")
2006 byggde jag nytt dubbelgarage plus pannrum. En byggnad på ca 100m2, innebärande ca 170m2 tak. Där lades också Benders Palema. Även där ytterst få trasiga, men framförallt har inte en enda gått sönder ännu. ("Peppar peppar...")
2014 byggde jag en lillstuga på 40m2 bottenyta, innebärande ca 65m2 takyta. Även här la jag Benders Palema. Nästan inga trasiga från början, och ingen har heller gått sönder. ("Peppar peppar...")