Dags för takbyte och funderar på svarta palema candor ifrån Benders.
Är det någon som har dessa till ett svart hus och skulle vilja visa bild?
Någon som har erfarenhet utav hållbarheten på dom? Är den extra ytbehandlingen bättre eller mer ett försäljningsknep?
Är det någon som har dessa till ett svart hus och skulle vilja visa bild?
Någon som har erfarenhet utav hållbarheten på dom? Är den extra ytbehandlingen bättre eller mer ett försäljningsknep?
Gammal tråd men vill ändå dela med mig av min erfarenhet. Så här ser 15 år gamla svarta Benders Palema Candor ut hos mig idag.T TessanDoo skrev:
Produkter som diskuteras: "grön-fri"
Grön-Fri Proffs 5 liter Jape
Tvätta bort alger utomhus
1 499 kr inkl moms
Läs mer
Har du kontaktat benders angående slitaget? Det kan väl inte vara rimligt att pannorna börjar vittra sönder efter bara 15 år.Johan Melcker skrev:
Vi var inne på att lägga svarta benders palema candor efter vår takläggares rekommendation men efter att ha sett dina bilder är vi inte alls säkra längre.
Ja, de har tittat på taket och konstaterat fakta. Pannorna är dåliga. Vad det beror på kunde de inte svara på då. Det var 5 år sedan…De erbjöd en för dålig deal för att det skulle vara intressant att hoppa på. De kanske är bättre idag, men jag hade gjort annorlunda. Nu har jag målat taket och hoppas det håller 10 år till i a f. 😉N nej_simon skrev:
Tack för att du delar med dig av dina dåliga erfarenheter.Johan Melcker skrev:
Ja, de har tittat på taket och konstaterat fakta. Pannorna är dåliga. Vad det beror på kunde de inte svara på då. Det var 5 år sedan…De erbjöd en för dålig deal för att det skulle vara intressant att hoppa på. De kanske är bättre idag, men jag hade gjort annorlunda. Nu har jag målat taket och hoppas det håller 10 år till i a f. 😉
Taket blev fint igen efter din målning 😀
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden