Hejsan
Vi håller på att renovera pannrummet i källaren. Vi skall ha det som kombinerat pannrum/torkrum/strykrum. Rummet är ca 4x3 meter, 2st källarefönster. Tanken är att vi skall ha ett ljusgrått klinker på golvet samt väggarna i någon vit färg.

Kan ni komma med förslag på belysning, vi har liksom kört fast på den punkten. Infällda spottar har vi bestämt oss för att inte ha.

Tack på förhand

Mvh

Ulf
 
lysrör över alla arbetsytor...
gaia
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.