Tjena!
Vi håller på med huset o renoverat taket inkl gavlarna! Sett att några satt belysning i utsprången, så vill gärna ha tips på vad ni köpt o gärna för o nackdelar med vad ni köpt. Tänkte montera på insidan av vindskivorna så det skall belysa gavlarna med varmvit färg, eventuellt rgb så man kan ändra vid juletid . Tack på förhand! Byggnad under konstruktion med ställningar, blåa väggar, tegel och träbjälkar. Skymning eller gryning i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.