elmont skrev:
Men om ni inte märker nått så är väl allt bra eller??
Fast hade det varit jag hade jag velat förstå hur det fungerar även om jag inte direkt märker av några problem. Dels bara för förståelsens egen skull och dels för att det kan finnas problem som jag inte märker då jag inte förstår.

• Gilla
Keld och 1 till
  • Laddar…
hsd
Den är ju i 2 steg så det ena kan gå till varmvatten och det andra till radiatorer

Troligen kopplas en del av värmen bort, det är det vanligaste. Sker det inte under för lång tid märks det oftast inte om det inte är rejält kallt. Eftersom det sitter en kontaktor tillsammans med vakten är det troligtvis den som styrs och över den ligger en elvärmegrupp.

Alfredo skrev:
Fast hade det varit jag hade jag velat förstå hur det fungerar även om jag inte direkt märker av några problem. Dels bara för förståelsens egen skull och dels för att det kan finnas problem som jag inte märker då jag inte förstår.
Precis så!

Alfredo skrev:
Den fick jag läsa två gånger:))
Mer komman åt folket!!!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.