E Emma Jansson2 #1 Medlem · 41 inlägg 4 aug 2022 12:46 Emma Jansson2 Medlem 41 inlägg 4 aug 2022 12:46 #1 Mina fönster saknar överblick. Kan det vara så att det inte behövs här, eller beror det på slarv? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
T tergo #2 Medlem · 6 122 inlägg 4 aug 2022 13:12 tergo Medlem 6 122 inlägg 4 aug 2022 13:12 #2 en bild på hur det ser ut ovanför fönstret hade nog inte skadat
B BSOD #3 Medlem · Västmanland · 5 263 inlägg 4 aug 2022 13:18 BSOD Medlem Västmanland 5 263 inlägg 4 aug 2022 13:18 #3 T tergo skrev: en bild på hur det ser ut ovanför fönstret hade nog inte skadat Håller med, svårt att ge bra råd utan en bra överblick över helheten
T tergo skrev: en bild på hur det ser ut ovanför fönstret hade nog inte skadat Håller med, svårt att ge bra råd utan en bra överblick över helheten
E Emma Jansson2 #4 Medlem · 41 inlägg 4 aug 2022 14:51 Emma Jansson2 Medlem 41 inlägg 4 aug 2022 14:51 #4 Haha, det hade jag inte koll på . Så här ser det ut, och så menar jag så klart överbleck, men det tyckte inte autocorrect.... Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Haha, det hade jag inte koll på . Så här ser det ut, och så menar jag så klart överbleck, men det tyckte inte autocorrect....
F fribygg #5 Medlem · Östergötland · 23 444 inlägg 4 aug 2022 14:58 fribygg Medlem Östergötland 23 444 inlägg 4 aug 2022 14:58 #5 Är det ett tak som skymtar några få dm ovanför fönstret klarar det sej nog bra utan överbleck
E Emma Jansson2 #6 Medlem · 41 inlägg 4 aug 2022 15:30 Emma Jansson2 Medlem 41 inlägg 4 aug 2022 15:30 #6 F fribygg skrev: Är det ett tak som skymtar några få dm ovanför fönstret klarar det sej nog bra utan överbleck Hmm, nej det är det inte. Taket sticker på sin höjd ut nån cm. Sen är det stuprännan.
F fribygg skrev: Är det ett tak som skymtar några få dm ovanför fönstret klarar det sej nog bra utan överbleck Hmm, nej det är det inte. Taket sticker på sin höjd ut nån cm. Sen är det stuprännan.