Mina fönster saknar överblick. Kan det vara så att det inte behövs här, eller beror det på slarv?
 
  • Utsikt genom ett dubbelfönster till en trädgård och reflektioner av omgivningen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
en bild på hur det ser ut ovanför fönstret hade nog inte skadat
 
B
T tergo skrev:
en bild på hur det ser ut ovanför fönstret hade nog inte skadat
Håller med, svårt att ge bra råd utan en bra överblick över helheten :crysmile:
 
  • Gilla
tergo
  • Laddar…
Haha, det hade jag inte koll på . Så här ser det ut, och så menar jag så klart överbleck, men det tyckte inte autocorrect....
 
  • Fönster med träkarm och rödmålat överbleck mot en vägg med mörk panel, speglar molnig himmel.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Är det ett tak som skymtar några få dm ovanför fönstret klarar det sej nog bra utan överbleck
 
F fribygg skrev:
Är det ett tak som skymtar några få dm ovanför fönstret klarar det sej nog bra utan överbleck

Hmm, nej det är det inte. Taket sticker på sin höjd ut nån cm. Sen är det stuprännan.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.