Vi har Länsförsäkringar och har villahem försäkring.
Bardrum, tak och krypgrundsavfuktare är nytt.
Behövs då Anticimex trygghetsavtal? Haft dem sedan vi köpte huset 2012 men nu höjs priserna och har börjat tänka om det ens är nödvändigt att fortsätta. Hade tak läcka i höstas vars renovering i fick bekosta själva och ser nu att Anticimex nu ersätter skador med avtalet. Men vi har garantier på renoveringarna som gjorts. Tacksam för input!