Hej alla!

Jag skall börja ett större jobb på 5 veckor inom kort och har letat på internet men inte hittat en mall för att kunna se tidschemat och färgsätta dem staplarna i tidschemat så
att jag ser hur det går på bygget!!
sådant som brukar hänga i barackerna!!
någon som har erfarenheter med detta?
behöver inget profsigt bara så man ser mm..
Mvh
 
M$ Project?
 
m$ projekt fattar inte ?? hittar inget om de på nätet iaf :/ vv specifiera dig
 
Gantschema heter det nog eller ?
 
ahh ms menade du jag har fixat en trial på 30 dar är redan nöjd tackar så mkt
 
Sorry - trodde alla var insatt i "terminilogin". My bad!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.