hej ska bygga gips tak tänkte använda gipsskivor 1.2x2.5m med försänkta kanter på lång sidan. än sålänge har jag bara byggt ram på väggarna
har dock uppkomit lite frågor
1. hur ska jag regla ?
2. åt vilket håll ska jag lägga gipsskivorna?
3. ska gipsskivorna skruvas fast längs väggarna också (i ramen då)?
4. papremsa på långsidan men hur gör man på kort sidan?
5. på hur lång avstånd ska jag ankra upp reglarna i betong plattan?
Uploaded with
ImageShack.us