Vill börja med att be om ursäkt ifall detta är en dum fråga eller om det varit uppe förrut. (Vilket jag misstänker att det kan ha varit, men jag har sökt och hittade inte svaret)
Det är så att jag skulle vilja byta en innerdörr, alltså bara själva dörren och inte karmen och grejor om det går att undvika.
Jag misstänker att den är i s.k. "ny standard" eftersom att den har snap-in gångjärn.
Dörren är 39 mm tjock, 725 mm bred och 2040 mm hög.
Där jag tänkt köpa den skriver dom bara i mått som 70x210, 80x210 vilket jag förstått är måttet på hålet i väggen, så jag antar att det är 80x210 jag behöver?
I så fall, är detta det ända man måste tänka på, jag menar är placering på gångjärn, trycke osv. standard?
Mycket tacksam för svar!