1 058 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
behöver jag fylla väggarna med lös ull??
Skulle definitivt skippa det steget. Isoleringtjockleken blir ju minimal, ännu mer att spackla samt att jag inte är helt säkert på att invändig isolering alltid är så bra i en källare (för det är väl en källare?).
Men, men, finns många experter på forumet
Invänta och se vad alla dom säger.
Men, men, finns många experter på forumet
Klicka här för att svara



