Hej!

Jag behöver hjälp med att hitta en bra och behörig firma som kan installera min Sanyo luft/luftvärmepump. Någon som har bra erfarenheter av någon firma i Stockholm (bor i norra Sthlm).

 
Hansson kyl!
rogge
 
Det är svårt att få någon att installera en pump som man har kommit över billigt, firmorna blir bara sura när man ringer och frågar och dessutom så drar de bara till med ett snuskigt överpris bara för att du inte har köpt pumpen av dem. Gör det själv så sparar du 6000. Det är enklare än man tror, följ den detaljerade instruktionen som följer med Sanyo pumpar. Vacuum sugningen får man vara lite uppfinningsrik för att lösa.
 
Jag har precis fått en Mitsubishi L/L-pump installerad. Mycket nöjd med jobbet(och pumpen).. Jag köpte pumpen på en el-firma som då rekomenderade mig en montör: Service Partner, Peter Sjögren... kolla Eniro för uppgifter...

jag fick pröjsa 5000.- ink. moms (+plastkanaler för att täck utomhusrören med, detta ingick ej )
 
Jag fick betala 750kr för installationen av en kylkille...
 
Jag betalade 1000:- vitt för vakumsugning och koppling av slangpaket.
Sätta upp grejerna fixar man ju lätt själv om man är "normalhändig".

Lycka till!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.