Gå inte att koppla lampan jag köpte från jysk till taket. Den har något plast istället för 2 koppar pinnar som går in i dom två hålen någon som kan hjälpa. Det är bara fråga om det behövs mer bilder och detaljer!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
det är jordat vägguttag, vart kopplar man in jord från proppen? När sockerbiten bara har två ingångar?
MultiMan
Medlem
· Västernorrland
· 6 845 inlägg
MultiMan
Medlem
- Västernorrland
- 6 845 inlägg
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 17 885 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 17 885 inlägg
Taklampa från jysk
Köpt idag, bifogar bilder så det förhoppningsvis blir tydligt hur man ska få ihop det 😅
Köpt idag, bifogar bilder så det förhoppningsvis blir tydligt hur man ska få ihop det 😅
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 17 885 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 17 885 inlägg
Jysk har mer än en modell. Det är alltså lampan som avgör hur du ska koppla, inte uttaget i taket, inte sladden från Jula.K Killen som behöver hjälp skrev:
Är det en dubbelkvadrat på lampan (se bild nedan) så är lampan dubbelisolerad och ska inte jordas. Isåfall har du köpt fel sladd på Jula.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara






