Hej. Gick in på ett ämne där jag själv är okunnig så vänder mig till det här fina forumet som verkar ha svar på det mesta.
Skulle vilja fräscha upp känslan och lystret på det här golvet, hur ska jag bege mig tillväga?
Mvh
Skulle vilja fräscha upp känslan och lystret på det här golvet, hur ska jag bege mig tillväga?
Mvh
Jättefint golv!K kulmedträ skrev:
Är det oljat eller betsat?
Slipa till det och dra ett lager med olja alt lack beroende på vad det är nu
Klicka här för att svara
