Hej. Gick in på ett ämne där jag själv är okunnig så vänder mig till det här fina forumet som verkar ha svar på det mesta.

Skulle vilja fräscha upp känslan och lystret på det här golvet, hur ska jag bege mig tillväga?

Mvh
 
  • Trägolv med fiskbensmönster i ett rum med vita väggar, liggande tavelramar och en planta.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
K kulmedträ skrev:
Hej. Gick in på ett ämne där jag själv är okunnig så vänder mig till det här fina forumet som verkar ha svar på det mesta.

Skulle vilja fräscha upp känslan och lystret på det här golvet, hur ska jag bege mig tillväga?

Mvh
Jättefint golv!

Är det oljat eller betsat?
Slipa till det och dra ett lager med olja alt lack beroende på vad det är nu
 
Skulle chansa på att det är oljad ek, men en grov chansning. Precis flyttat in
 
K kulmedträ skrev:
Skulle chansa på att det är oljad ek, men en grov chansning. Precis flyttat in
Ok, riktigt snyggt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.