Terassen är gjord av impregnerat trä våren 2018. Terassen oljades in våren 2019. Lite sprickor börjar uppträda, och lite svart också. Vad är bäst att rengöra med? Vilken behandling ska jag använda? Kiselbehandling, lasyr eller träolja med pigment eller vad??