Har varit medlem hos Byggahus forum sedan 2007 och har därmed ett antal PM. Inte jättemånga, säg runt femhundra och har därmed uppenbarligen slagit i någon form av tak som gör att jag måste radera meddelanden innan jag kan skicka nya.
Förstår på något sätt att man måste ha en begränsning på antal sparade meddelanden per medlem men mina PM tar förmodligen inte mer plats än motsvarande mängd inlägg och där har jag en faktor tio fler. Kanske läge att öka gränsen på antalet tillåtna sparade meddelanden?