1 640 läst ·
9 svar
2k läst
9 svar
Begränsning på antal tecken via PM?
Är det så att det finns en begränsning på 5000 tecken i ett PM eller är det bara något oturligt fel för mig?
Jag har nämligen en del gånger fått frågor som krävt flera pm (ja jag är väl för utsvävande) att besvara. Borde byta till mailen men är smidigare för mig att korrespondera direkt här då jag inte vill lämna jobbmailen och är inte så bra på att läsa och svara på min privata mail.
Jag har nämligen en del gånger fått frågor som krävt flera pm (ja jag är väl för utsvävande) att besvara. Borde byta till mailen men är smidigare för mig att korrespondera direkt här då jag inte vill lämna jobbmailen och är inte så bra på att läsa och svara på min privata mail.
Medlem
· Stockholm
· 430 inlägg
Att det är så är en standard-inställning i forummjukvaran för att inte databasen ska växa sig allt för stor. Det är bra för mindre forum, men knappast helt lyckat för Byggahus. Jag ska se ifall jag kan skruva lite på det på måndag.
Tack för du sa till!
Tack för du sa till!
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Nu är det ändrat till samma som för inlägg.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Det är bra att vara nördig 
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Just nu är den på 20 000 tecken. Det här inlägget är på 10 000 tecken: http://www.byggahus.se/forum/priser...87873-vad-har-ni-bolaneranta.html#post1460005
Redigerat:
Klicka här för att svara