Är det så att det finns en begränsning på 5000 tecken i ett PM eller är det bara något oturligt fel för mig?

Jag har nämligen en del gånger fått frågor som krävt flera pm (ja jag är väl för utsvävande) att besvara. Borde byta till mailen men är smidigare för mig att korrespondera direkt här då jag inte vill lämna jobbmailen och är inte så bra på att läsa och svara på min privata mail.
 
Japp det känner jag igen om man har längre konversationer och citerar gamla svar hela tiden....
 
MathiasS skrev:
Japp det känner jag igen om man har längre konversationer och citerar gamla svar hela tiden....
Är det ett dåligt tecken om man är över 5000 tecken utan några citeringar då? ;)
 
  • Gilla
Blindnit och 1 till
  • Laddar…
Japp!
 
Att det är så är en standard-inställning i forummjukvaran för att inte databasen ska växa sig allt för stor. Det är bra för mindre forum, men knappast helt lyckat för Byggahus. Jag ska se ifall jag kan skruva lite på det på måndag.

Tack för du sa till!
 
Nu är det ändrat till samma som för inlägg.
 
Tackar, då kan jag fortsätta vara jobbigt nördig i framtiden också :)
 
  • Gilla
Himmapularen
  • Laddar…
Det är bra att vara nördig ;)
 
Per Eskilsson skrev:
Nu är det ändrat till samma som för inlägg.
Vad är gränsen för inlägg?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.