8 360 läst ·
4 svar
8k läst
4 svar
Begagnade Duschblandare
Hej!
Jag undrar om det finns butiker som säljer begagnade blandare till dusch och kök.
Jag har letat på nätet men inte hittat någonting.
Är det någon som känner till några sådana butiker.
Helst i göteborgsområdet.
Tack på förhand.
Jag undrar om det finns butiker som säljer begagnade blandare till dusch och kök.
Jag har letat på nätet men inte hittat någonting.
Är det någon som känner till några sådana butiker.
Helst i göteborgsområdet.
Tack på förhand.
Har aldrig hört talas om att det skulle finnas överhuvudtaget, men man vet ju aldrig...
Varför i hela friden skall du ha tag i begagnade blandare? Lågprisalternativ saknas knappast och en termostatblandare går visserligen att renovera så att den blir som ny men det är mer sällan det görs nuförtiden i detta slit och släng-samhälle och gör man det kostar reservdelarna mer än en ny lågprisblandare.
Har du kollat blocket? Brukar se en och annan radannons på blandare ibland...
Varför i hela friden skall du ha tag i begagnade blandare? Lågprisalternativ saknas knappast och en termostatblandare går visserligen att renovera så att den blir som ny men det är mer sällan det görs nuförtiden i detta slit och släng-samhälle och gör man det kostar reservdelarna mer än en ny lågprisblandare.
Har du kollat blocket? Brukar se en och annan radannons på blandare ibland...
Till vår tillfälliga dusch under byggtiden köpte vi en termostatblandare på Jula som kostade 198:-. Vi hade den över ett år o den funkade bra hela tiden. Naturligtvis kan den knappast ha varit toppkvalité men skall man ha en billigt och tillfälligt så är den nog bra.
Klicka här för att svara