3 654 läst ·
7 svar
4k läst
7 svar
Begagnad automower 310
Hej! Ska skaffa robot nu i vår, vill ha hjälp med att lägga avgränsningskabel. (har haft lite mycket med sjukdom m. m. så behöver ta hjälp med en hel del) Nu dök det upp en beg. Husqvarna automover 310, köpt ny 2018, för 7000kr på en köp o säljsida. Min tomt är ca 600m2.
Synpunkter på detta tas tacksamt emot!
Synpunkter på detta tas tacksamt emot!
Det är en bra robot. Vi har en 310:a installerad 2016. Bytte batteri förra året i övrigt har den gått helt felfritt. Har c:a 500 kvm tomt som den hinner med gott och väl.
Posta en skiss på din tomt om du vill ha hjälp med hur du ska lägga beg.kabeln.
Posta en skiss på din tomt om du vill ha hjälp med hur du ska lägga beg.kabeln.
Kolla med närmaste Husqvarna-återförsäljare. Nu skriver du inte var i landet du håller hus och det finns säkert mer eller mindre bra ÅF, men vi anlitade den lokala här för att lägga begränsningskabeln initialt och var nöjda med både utförande och pris.
P.s. du får nog vara rejält på hugget om du vill göra något begagnat-fynd den här tiden på året när "alla" funderar på robot.
P.s. du får nog vara rejält på hugget om du vill göra något begagnat-fynd den här tiden på året när "alla" funderar på robot.
Tack för era svar, jag formulerade frågan lite fel, jag hade tänkt anlita lokal handel som är jättebra. Nu får det antagligen bli hela köpet där till en större peng, för precis som du skrev cpalm jag var jag inte snabb nog. Så nu är jag lite missnöjd med mej själv, men så är det ibland.
Ja här i min lilla stad Åmål finns ingen, de har ett preliminärt lev. datum i mitten av juli på en modell och en i slutet av aug. Det får bli en batteriklippare som man går efter kanske vi nöjer oss med den.
Klicka här för att svara