Hej,
När jag började sätta nytt golv i kontoret så märker jag hur ojämnt det är. Tog upp allt igen och inspekterade underlag. Det är en plastmatta som är limmad ovanpå golvbrädor. Golvet sjunker in i mitten, kanske 8 - 10 mm. Tänkte först sätta extra golvunderlag under parkettgolvet men får det inte bra så jag gör om och gör rätt är min tanke.
1: Riv upp plastmattan (den är rejält limmad i brädorna.
2: Låta gammalt lim/vävrester ligga kvar på brädorna (går ju fasiken inte bort)
3: Täta hörnen med latexfog.
4: Placera ut armeringsväv, glasfiber.
5: Spackla på fyllnadsmassa (om ni har tips på vad jag kan köpa här vore det super)
6: Flytspackla
Tankar kring detta? Vad hade ni gjort annorlunda?