183 796 läst ·
421 svar
184k läst
421 svar
Bauhaus prisgaranti på 12%, bara mygel och båg?
Bauhaus kasst samspel mellan priserna på hyllan och det "i systemet".
Skulle köpa tätningstejp där, eftersom jag sett på nätet att de var billigast i min stad.
Tejpen finns på tre olika ställen i butiken (alla listade på hemsidan). Alla tre ställen hade olika priser på hyllan, men alla var högre än det jag sett på nätet.
När jag väl betalade så gick den in för priset jag förväntade mig, så jag behövde inte tjafsa. Jag blev tillfälligt nöjd.
Men förtroendet för Bauhaus är inte högt, de är inte mitt första eller andrahandsval för byggvaror.
Skulle köpa tätningstejp där, eftersom jag sett på nätet att de var billigast i min stad.
Tejpen finns på tre olika ställen i butiken (alla listade på hemsidan). Alla tre ställen hade olika priser på hyllan, men alla var högre än det jag sett på nätet.
När jag väl betalade så gick den in för priset jag förväntade mig, så jag behövde inte tjafsa. Jag blev tillfälligt nöjd.
Men förtroendet för Bauhaus är inte högt, de är inte mitt första eller andrahandsval för byggvaror.
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
· Limhamn
· 1 963 inlägg
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
- Limhamn
- 1 963 inlägg
Det är ju också en fördel, för är det lägre pris på lappen än på nätet så fotar jag alltid lappen och får det priset. Fördelen med att de är en otrolig oordning i den affärnF Fyout Jkoyg skrev:Bauhaus kasst samspel mellan priserna på hyllan och det "i systemet".
Klicka här för att svara