Nu har jag mjukfogat i vägg-vägg. Jag tejpade, vatten och diskmedelsfinger. Blev himla bra nästan överallt. Nu när mitt kritiska öga vandrar tillbaka så ser jag att fogen är lite tunn och med ojämnheter på ett par ställen. Är det bara att foga över nu direkt eller ska jag vänta?
 
Har de stelnat så är de ju bara å foga på... alt skrapa rent å göra om.
 
Oki doki.
Tack
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.