Nu har jag mjukfogat i vägg-vägg. Jag tejpade, vatten och diskmedelsfinger. Blev himla bra nästan överallt. Nu när mitt kritiska öga vandrar tillbaka så ser jag att fogen är lite tunn och med ojämnheter på ett par ställen. Är det bara att foga över nu direkt eller ska jag vänta?