Har hittat några på nätet. Hur mycket skulle ni ge för en Senco F-18 FN55AX eller en Senco GT65RHS? Bägge ska vara mindre än ett år gamla.

Såg i en annan tråd att ni ska borra brunn, om ni kopplar en hydropress till vattensystemet så är en kompressor rätt bra att ha för att fylla på luft i den ibland.

Anna1984 skrev:
Har hittat några på nätet. Hur mycket skulle ni ge för en Senco F-18 FN55AX eller en Senco GT65RHS? Bägge ska vara mindre än ett år gamla.
2-2500:- för en Fusion.
~3000:- ny från USA ink frakt o tull.

Har för mig de äldre Senco gaspistolerna fått kritik, för nåt.. minns inte.
Vet inte heller hur gammal GT65RHS modellen är, men kolla så den inte kommer med NiCd accar om den verkar intressant. 6V batteri tyder på icke LiPo/LiIon.

Stefan N skrev:
Jag kör Senco F-18. Efter ha släpat runt kompressor och slang så tröttnade jag och köpte riktiga grejer, ångrar mig inte en sekund.
Men ska du bara köra det där lilla under en begränsad period så kanske hyra är ett alternativ?
[bild]
Är det en Senco F-18 FN55AX? Funderar på att köpa en begagnad sån.

Det är den F-18 som finns så.. :)

FredrikR skrev:
Det är den F-18 som finns så.. :)
Vad bra, för du var nöjd med din va?

Anna1984 skrev:
Vad bra, för du var nöjd med din va?
Jag har ingen, än :)
Har en Senco FP18MG (tryckluft).

Jag kör med en Fusion F18, helnöjd men den. Den laddar batteriet snabbt, men jag köpte även till ett extra batteri :-)

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Tänk på att moms och avgift tillkommer.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Stefan N skrev:
Tänk på att moms och avgift tillkommer.
Typ uppe över nypris i USA ink frakt o moms..

Känns inte som några superpriser, tyvärr. :(

Har hört att folk här är nöjda med Senco F18, men hur är det med Senco GT65RHS? Någon som har några erfarenheter av den?

Du får ju ett moment till då du måste se till att du har gas hemma. Med bara batteri så får du på sin höjd ladda lite först.

Anna1984 skrev:
Har hört att folk här är nöjda med Senco F18, men hur är det med Senco GT65RHS? Någon som har några erfarenheter av den?
Har du hittat någon som verkar intressant?
Inga erfarenheter av den dock.

Jag tycker att bägge verkar intressanta. Har ju en budget på 2500 så Gt65 borde hamna lite över den med moms om den inte går upp mer.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.