Har funderingar på att bygga en bastutunna , någon annan som har gjort detta?? Lite nyfiken på vad har ni haft för dimension på virke, storlek på tunnan, typ av kamin, allt av intresse!! / Helge
 
Har oxå funderingar på detta, hur har d gått ?
Har du påbörjat projektet ?
 
ja med.. tycker att de inte borde vara så svårt?? ingen som har en ritning eller dylikt att visa..
 
Hej det går bra jag hitta en på nätet oinred utan lavar kamin dörr o allt, tyvärr så är den bara 2,5 m lång invändigt så det blir inget omkläddnings rum men man kan inte få allt. MVH HELGE
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.