4 129 läst ·
3 svar
4k läst
3 svar
Bastutunna
Medlem
· västra götaland
· 1 inlägg
Har funderingar på att bygga en bastutunna , någon annan som har gjort detta?? Lite nyfiken på vad har ni haft för dimension på virke, storlek på tunnan, typ av kamin, allt av intresse!! / Helge
Klicka här för att svara