1 548 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Bastukamin som uppvärmning?
Går väl det med , men den blir otroligt het på utsidan och fodrar lite mer brandskydd omkring sig kanske inte helt kul med det i rummet , och brännskaderisken som uppenbarar sig
Fråga sotaren om förutsättningar över era tankar
Fråga sotaren om förutsättningar över era tankar
Jag skulle säga att nackdelen är den höga effekten. Problemet med att elda inomhus är många gånger att det snabbt blir för varmt. Jag inbillar mig dessutom att de brukar vara byggda i ganska tunn plåt. Förmodligen påverkar det livslängden. Och förmodligen är det orsaken till det lägre priset.
Klicka här för att svara
