???

Undrar lite om Fönster i bastun som jag ska bygga i lösvirke..??
Kan man ha ett vanligt fösnter eller måste det vara ett värme tåligt..??

skronken
 
Du har väl inte varmare än 100gr så det borde inte vara nåt problem...
 
Vi har ett vanligt öppningsbart vilket jag hoppas är ok. Hittills har det funkat i alla fall. :)

mvh
David
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.