S skronken #1 Medlem · 19 inlägg 8 jan 2004 15:48 skronken Medlem 19 inlägg 8 jan 2004 15:48 #1 ??? Undrar lite om Fönster i bastun som jag ska bygga i lösvirke..?? Kan man ha ett vanligt fösnter eller måste det vara ett värme tåligt..?? skronken
??? Undrar lite om Fönster i bastun som jag ska bygga i lösvirke..?? Kan man ha ett vanligt fösnter eller måste det vara ett värme tåligt..?? skronken
S sarpat #2 Medlem · 278 inlägg 8 jan 2004 16:36 sarpat Medlem 278 inlägg 8 jan 2004 16:36 #2 Du har väl inte varmare än 100gr så det borde inte vara nåt problem...
D David #3 Medlem · 1 854 inlägg 8 jan 2004 16:37 David Medlem 1 854 inlägg 8 jan 2004 16:37 #3 Vi har ett vanligt öppningsbart vilket jag hoppas är ok. Hittills har det funkat i alla fall. mvh David
Vi har ett vanligt öppningsbart vilket jag hoppas är ok. Hittills har det funkat i alla fall. mvh David