Hej,

Har planer på att inreda en skrubb på andra våningen till bastu.

Det är ett gammalt hus med timmerväggar och isolerad vind.

Jag har tänkt reglar upp bastun som vanligt med isolering,folie och panel.

Det jag funderar på är taket, det finns ett befintligt trätak bakom detta finns vindtät duk och ecofiberisolering. Måste jag regla nytt undertak med folie och ny panel eller kan man köra som det är?

Mvh Johan
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.