Hejsan!
Jag har nyligen byggt om en isolerad bod till en bastu och har kvar det roliga momentet lavar.
Bastun har ett snedtak som går från 180 upp till 210.
Boden är 2,5 x 2,5
Jag försöker bifoga en enklare skiss.
Min fundering är hur jag eventuellt placerar två nivåer av lavar eller ska man sätta en i "mellanhöjd".
Tack
Jag har nyligen byggt om en isolerad bod till en bastu och har kvar det roliga momentet lavar.
Bastun har ett snedtak som går från 180 upp till 210.
Boden är 2,5 x 2,5
Jag försöker bifoga en enklare skiss.
Min fundering är hur jag eventuellt placerar två nivåer av lavar eller ska man sätta en i "mellanhöjd".
Tack
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Självbyggare
· Stockholm
· 8 591 inlägg
Det är nog helt upp till hur du vill ha det.K kulmedbygg skrev:Hejsan!
Jag har nyligen byggt om en isolerad bod till en bastu och har kvar det roliga momentet lavar.
Bastun har ett snedtak som går från 180 upp till 210.
Boden är 2,5 x 2,5
Jag försöker bifoga en enklare skiss.
Min fundering är hur jag eventuellt placerar två nivåer av lavar eller ska man sätta en i "mellanhöjd".
Tack
[bild]
Två nivåer har ju fördelen att man kan välja temperatur när man bastar flera och ngn vill ha lite varmare tex
Klicka här för att svara