Hej!
Håller på att renovera mitt badrum och bastu.
Just nu river jag inne i bastun som är byggd 1969. Har lite funderingar när det gäller att återställa allt sen.
Nu satt det panel, folie, isolering sen betongväggen.
Hur ska det monteras nu för tiden, för det ska väl vara luftspalt också?
Golvet kommer att kaklas.