Hej!
Håller på att renovera mitt badrum och bastu.
Just nu river jag inne i bastun som är byggd 1969. Har lite funderingar när det gäller att återställa allt sen.
Nu satt det panel, folie, isolering sen betongväggen.
Hur ska det monteras nu för tiden, för det ska väl vara luftspalt också?
Golvet kommer att kaklas.
 
  • Renoveringsfas i bastu med avriven panel som avslöjar isolering, folie och betongvägg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag hade nog byggt det som ett rum i rummet. Panel, luftspalt, folie, reglar+isolering, luftspalt, betong.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.